Powered by Smartsupp

GDPR - Webhely használati feltételei

A szerződés tárgyának teljesítése céljából megadott személyes adatok kezelője az eladó.

A rendszergazda azonosítása és elérhetőségei

  • Cég: Kateřina Šepsová
  • Székhely: Střelecká 809/41, Hradec Králové, 500 02
  • azonosító: 10854169
  • Telefon: +420 123 456 789
  • E-mail: info@vykrojto.cz

Az adatkezelés célja, a személyes adatok köre és az adatkezelés jogalapja

  • A vevő tudomásul veszi, hogy az adásvételi szerződés megkötése, utólagos teljesítése (a megrendelés feldolgozása, az áru elszállításának és kiszállításának biztosítása), valamint a hibás teljesítésből eredő jogok megoldása (reklamáció) céljából az adatkezelő az (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet, a személyes adatok védelméről szóló általános rendelet (a továbbiakban: GDPR) szerint kezeli és tárolja személyes adatait az alábbi körben : név, vezetéknév, cím, e-mail és telefonszám (szükség esetén adjon hozzá egyéb feldolgozandó adatokat – fizetési adatok stb.).
  • A személyes adatok feldolgozásának jogalapja a 6. cikk (1) bekezdésének megfelelően b) Olyan szerződés GDPR szerinti teljesítése, amelynek a vevő szerződő fele.

A személyes adatok címzettjeinek/címzettjeinek kategóriája

  • Az adminisztrátor vállalja, hogy a vásárló személyes adatait nem adja át a következő adatfeldolgozókon kívül más jogalanyoknak:
  • szerződéses fuvarozó Česká poště, s.p. áruk szállítása céljából, míg az adatok a következő tartományban kerülnek megadásra: név, vezetéknév, cím, telefonszám;
  • szerződéses fuvarozó Zásilkovna.cz áruszállítás céljából, míg az adatok a következő tartományban kerülnek megadásra: név, vezetéknév, cím, telefonszám;
  • az iDoklad Solitea Česká republika a.s. számviteli szoftver szolgáltatója, míg az adatok a következő tartományban lesznek megadva: név, vezetéknév, cím;

Tárolási idő

  • A személyes adatokat az ügyintéző a szerződés teljesítéséhez szükséges ideig (megrendelés feldolgozása, raktározás és áruszállítás) és a törvényes jótállás időtartamáig (az áru átvételétől számított 24 hónapig) tárolja. ) vagy a szerződéses jótállás időtartamára.</li class="cmsodr"> li>
  • A vevő tudomásul veszi, hogy a számviteli törvény (593/1991. sz.) 31. §-a szerint az ügyintéző köteles a számviteli bizonylatokat és a számviteli nyilvántartásokat (számlákat) 5 évig megőrizni. az elszámolási időszak végétől kezdődő évek, amelyekre vonatkoznak (vagyis ha 2018-ban vásárol árut, a számlát 2023 végéig meg kell őrizni). törvény (337/1992. sz.) 47. §-ából adódóan az ügyintézőt is köteles megőrizni a számlát azon adózási időszak végétől számított 3 évig számlával kapcsolatos kötelezettség keletkezett (vagyis ha 2018-ban vásárol árut, a számlát adózási szempontból 2021 végéig meg kell őrizni). A számla a következő személyes adatokat tartalmazza: név, vezetéknév és lakcím.
  • A vevő tudomásul veszi továbbá, hogy az általános forgalmi adóról szóló törvény (235/2004. sz.) 35. §-a szerint az ügyintéző köteles az adózási bizonylatokat az adózástól számított 10 évig megőrizni. annak az adózási időszaknak a vége, amelyben a teljesítés megtörtént (vagyis ha 2018-ban vásárol árut, a számlát 2028 végéig meg kell őrizni). Az adóbizonylat a következő személyes adatokat tartalmazza: név, vezetéknév és lakcím.

A vevő személyes adatokkal kapcsolatos jogai

  • A vevő tudomásul veszi továbbá, hogy a GDPR 15-21. cikkei szerint joga van:
  • a) a személyes adatokhoz való hozzáférésre, amely abból áll, hogy jogában áll az adatkezelőtől megerősítést kérni arról, hogy a rá vonatkozó személyes adatok kezelése folyamatban van-e, és ha igen, akkor jogosult hozzáférést kaphat ezekhez a személyes adatokhoz és a GDPR 15. cikkében meghatározott információkhoz;
  • b) a rá vonatkozó pontatlan személyes adatok helyesbítésére, továbbá az adatkezelés céljaira is figyelemmel, a vásárló jogosult a hiányos személyes adatok kiegészítésére, ideértve a GDPR 16. cikke szerinti kiegészítő nyilatkozat megtételét is; </li >
  • c) a törlés („az elfelejtéshez való jog”), amely abból áll, hogy az ügyintéző indokolatlan késedelem nélkül törli a vevőre vonatkozó személyes adatokat, amint azokra már nincs szükség a teljesítéshez. a szerződést, kivéve, ha a további feldolgozásukra más jogi okot adnak;
  • d) a személyes adatok kezelésének korlátozása a GDPR 18. cikkében meghatározott esetekben;
  • e) az adatátvitel a GDPR 20. cikke értelmében;
  • f) tiltakozik a személyes adatok GDPR 21. cikke szerinti kezelése ellen.
  • Az adminisztrátor kérésre tájékoztatást ad a vevőnek a megtett intézkedésekről, de legkésőbb a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül.
  • A személyes adatok kezelésével kapcsolatban felmerülő kétségek esetén a vásárlónak joga van felvenni a kapcsolatot a Személyes Adatvédelmi Hivatallal, amely az e területen a felügyeleti hatóság, és panaszt tehet nála. .

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. január 1-jén lépnek hatályba.